Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 sierpnia 2014

Sobota w zdjęciach / spotkanie blogerek :)

Witajcie!

Jak wam mija weekend? Mam nadzieję, że równie fajnie jak mnie :) Dziś błogie lenistwo ( właśnie zajadam się lodami ). Wczoraj mocno ciekawy i aktywny dzień:)

Dzięki Ewie prowadzącej bloga w odcieniach nude  klik miałam możliwość wziąć udział w pierwszym w swoim blogowym życiu spotkaniu blogerek . Mam nadzieje, że nie ostatnim!!

Spotkanie miało miejsce w klimatycznym i pełnym aromatów sklepie Yankee Candle w Poznaniu. Przy zapachu świec ( oczywiście obwąchałyśmy każdą jedną świecę w sklepie ) w kameralnym gronie toczyła się sympatyczna dyskusja o kosmetykach i nie tylko :) To niesamowite i bardzo fajne uczucie rozmawiać z nieznanymi sobie wcześniej osobami na wspólne tematy. Pada hasło "Soap & Glory" i wszystkie wzdychamy z zachwytu :) I takie przypadki co chwila :)

Poniżej kilka zdjęć z soboty. Wybaczcie słabą jakość co nie których, ale mój aparat nie udźwignął ciężaru odpowiedzialność robienia zdjęć!:)


Ewa stworzyła przemiłą atmosferę, więc czas płynął szybko. Na pożegnanie każda z nas wyszła ze spotkania bogatsza o upominki od Bielenda i Yankee Candle.





Ja dodatkowo czekając na powrotny autobus zwiedzałam CH Poznań City Center. Nie obeszło się bez drobnych zakupów.


W Organique kupiłabym najchętniej wszystko!! Ucieszyła mnie informacja, że jest już sklep on-line. Po dokładnych oględzinach większości produktów w sklepie wyszłam z próbką czarnego mydła. +/- 50g kosztowało mnie 8,77 zł. Jestem ogromnie ciekawa jak będzie się go używało. Ma ciekawy ziołowy zapach i glutowatą konsystencję. Nie mogę doczekać się już testów:)


W Tkmaxx niestety nie dostałam już pędzli Real Technics, ale za to kupiłam odżywkę do paznokci by nails inc. -Colour extending base coat ma za zadanie ochronić i wzmocnić paznokcie oraz wzmocnić trwałość koloru lakieru który nałożymy na paznokcie. Dziś pierwsze testy. Zobaczymy jak z trwałością. Cena 24,99 zł.
Oczywiście skorzystałam z promocji w Sephora i wymieniłam zużyty tusz do rzęs ( Max Factor ) na miniaturkę tuszu do rzęs z Clinique ( High impact mascara ).

Co prawda nachodziłam się po sklepach, ale zadowolona i usatysfakcjonowana wróciłam do domu :) Teraz testując woski z Yankee Candle bedę wracać wspomnieniami to tej fajnej soboty ( dziękuję Ewo!!! ).

Trzymajcie sie cieplutko:)

Ania


13 komentarzy:

  1. Super, że udało Ci się wziąć udział w spotkaniu, tez nie mogę się doczekać aż i ja się na swoje pierwsze wybiore:) o i dobrze że piszesz o tym, że organique ma już stronę internetową, przyjrze się bliżej ich asortymentowi żeby potem nie być tak skołowana w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkania blogerskie polecam, to świetna zabawa i możliwość poznania cudownych osób :) A w Organique polecam ich masła do ciała. Mają boskie zapachy i fantastycznie pielęgnują skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi strasznie, że przyjechałaś na spotkanie! I co za ranny ptaszek z Ciebie, notka w niedziele przed 6 rano!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, o 6:00 to ja jeszcze smacznie spałam. Mam chyba zle ustawiony czas :) jak już to przed 18:00 :)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na takie blogerskie spotkanie, a teraz też mieszkam w Poznaniu, więc moze powinnam pomyśleć :) Zazdroszczę wosków! Ja chciałabym kupić jakieś na umilenie zimnych, jesiennych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania polecam, to świetna okazja aby złapać wiatr w "blogowe" skrzydła :). A w Yankee Candle z całą pewnością znajdziesz jakiś idealny zapach na jesienną słotę! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie byłam na spotkaniu blogerek, może kiedyś... :) Jak ktoś mnie zaprosi hehe :)
    Czarnego mydła z Oragnique jestem bardzo ciekawa i też cieszę się, że otworzyli sklep online, bo stacjonarnie nie mam niestety dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się po prostu wprosiłam na spotkanie:) A czarne mydło pierwsze testy przeszło wczoraj. Skóra aż "piszczała" i "skrzypiała" mi pod palcami z czystości! Mega uczucie!!!

      Usuń
  6. Fajnie, że udało nam się spotkać, było bardzo sympatycznie i pachnąco :) A do Organique zapomniałam wstąpić a taką próbkę czarnego mydła też chętnie bym kupiła :) A w Sephorze nie starczyło dla mnie miniaturek tuszu na wymianę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Angelika...jak szkoda z tym tuszem!!! Ja byłam rano i było ich jeszcze całkiem sporo! Mnie tez było bardzo fajnie Cię poznać!!! Mam nadzieje, że się jeszcze kiedyś spotkamy w realu. A z cienia jestem bardzo zadowolona. Dziś wyczarowałam fajny makijaż oka dzięki nim! No i z całą pewnością zakupie ten żel, którego próbkę dostałam od Ciebie. Pachnie bosko!!!

      Usuń
  7. PS. Masz włączoną weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Ewa mi już pisała...tylko ja nie wiem jak to usunąć. Zaraz się tym zajmę :)

      Usuń
  8. Tłumy na tym spotkaniu, że hej.....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...