Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 lipca 2014

Tydzień w zdjęciach #1

Witajcie :)

piszę szybciutko, bo muszę szykować się do pracy a bardzo chciałam już opublikować ten post :) Tydzień w zdjęciach #1. Właściwie dopuszczę się małego oszustwa, bowiem te zdjęcia uwzględniają dwa weekendy ... ale po prostu nie mogłam ich nie umieścić w kolażu.

Trochę będzie jedzeniowo. Załapałam się na obiad u przyjaciółki na jej pięknie udekorowanym balkonie. Fakt mieszkania w bloku nie musi ograniczać naszej kreatywności i zmuszać nas do zgody na blokową szarość!

Od czasu do czasu lubię się rozpieścić ładnie podanym deserkiem - czemu nie zaserwować poobiedniego deserku w pięknych filiżankach?

W tym tygodniu miałam również ogromną przyjemność uczestniczyć w Wieczorze Panieńskim mojej przyjaciółki. A czy Wieczór Panieński zawsze musi kojarzyć się z szaloną imprezą w jakimś klubie? Od tej pory Wieczór Panieński kojarzyć mi się będzie z klimatycznym pałacykiem, pysznym jedzeniem, śmiechem i wzruszeniami :) Celebrowaniem przyjaźni i pozytywnych zmian w życiu bliskiej mi osoby :D

Na zakończenie książka którą dostałam w prezencie, bardzo przyjemnie się ją czyta, w łatwy i swobodny sposób zachęca do przemyśleń i weryfikacji naszego życia, planów i tego co powstrzymuje nas od ich realizowania.

Pozostając w tym klimacie - inspirujące przesłania można znaleźć wszędzie. Wystarczy dobrze się rozglądać :) Jedząc lody w przerwie pomiędzy zakupami wypatrzyłam taką oto sentencję - Pasja daje radość życia - czego sobie i Wam życzę !!! :):):)

Milutkiego dnia :) !!!
Ania

2 komentarze:

  1. Ogromnie się cieszę, że mogłam spróbować kilku z tych dań !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...