Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 marca 2014

Ulubiony żel do mycia twarzy - Herbal Garden od Eva Natura


Śledzę "urodowe" blogi już od kilku lat ale na żadnym z nich nie znalazłam recenzji żelu do mycia twarzy z serii Eva natura - Herbal Garden - żel do mycia twarzy oczyszczająco - łagodzący z ekstraktem z czerwonej koniczyny. A szkoda, bo produkt jest świetny i być może trafiłabym na niego wcześniej.
Ale nic straconego, bo żel towarzyszy mi już od roku i bynajmniej nie zamierzam zamienić go na inny.

Konsystencja: Żel ma postać przezroczystego płynu, jest dość rzadki, ale dobrze się pieni.

Zapach: Słodki, pudrowy. Na początku dość wyraźnie go czułam w trakcie mycia twarzy. Dziś, po kilku zużytych opakowaniach, nawet nie czuje już zapachu żelu. Niemniej jednak wyraźny pudrowy zapach może nieco drażnić co wrażliwsze nosy.

Skład: Dla umiejących czytać składy kosmetyków - zdjęcie poniżej. Nie wiem, czy są tam jakieś drażniące substancje, mnie nic w tym produkcie nie uczula ani nie podrażnia.


Działanie: Wg producenta żel ma delikatnie ale dokładnie oczyszczać skórę twarzy oraz zapewnić matowy wygląd skóry, zwiększyć elastyczność. Zresztą sami przeczytajcie:


Moja opinia: Osobiście jestem tym produktem zachwycona. Jest bardzo delikatny, bezproblemowo zmywam nim pełen makijaż. Nie spowodował żadnych podrażnień, wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że naprawdę poprawia stan mojej cery. Nie mam problemów z żadnymi "niespodziankami" ani nadmierną suchością skóry. Jestem tak zadowolona z tego żelu do twarzy, że nawet nie czuje pokusy aby wypróbować jakiś inny produkt. Zużyłam już kilka opakowań i zawsze muszę mieć w zapasie kolejne:) Tak na wszelki wypadek.

Dostępność i cena : Zawsze kupuje go w Rossmannie. Cena ok 9,00 zł.

Podsumowując bardzo polecam i zachęcam do wypróbowania żelu do mycia twarzy z serii Herbal Garden. Cena zachęca do testów...a kto wie, może to będzie również i Wasz ulubieniec?!

Pozdrawiam cieplutko,
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...